1. Szolgáltatásaink köre és jellege

A Platformon keresztül cégünk (Moment Liget Kft. és (disztribúciós) társcégei) egy internetes felhasználói felületet nyújt, amin keresztül az Utazási Szolgáltatók (hivatalos minőségükben, vállalatok között kereskedelem (B2B) vagy fogyasztói kereskedelem (B2C) keretében) meghirdethetik, forgalmazhatják, kiadhatják, promótálhatják és/vagy kínálhatják kiadó szobáikat, melyeket aztán a Platformot az adott célból meglátogatók böngészhetnek, kereshetnek, összehasonlíthatnak, lefoglalhatnak, megvásárolhatnak vagy kifizethetnek („Utazási Szolgáltatás”). Amennyiben Ön Utazásfoglalást hajt végre az Utazási Szolgáltatás használatával, Ön közvetlen (jogilag kötelező érvényű) szerződéses kapcsolatba lép a terméket, szolgáltatást vagy szállást kínáló Utazási Szolgáltatóval. Attól a ponttól kezdve, hogy Ön lebonyolította az utazásfoglalását, cégünk kizárólag közvetítő szerepet tölt be Ön és a kiválasztott Utazási Szolgáltató között, eljuttatva az Ön releváns foglalási adatait az Utazási Szolgáltatónak, és egy visszaigazoló e-mailt küldve Önnek az Utazási Szolgáltató nevében. A Moment Liget Kft. semmilyen utazási terméket vagy szolgáltatást nem biztosít vagy kölcsönöz, és azoknak nem viszonteladója.

Az Utazási Szolgáltatás nyújtása során közölt információk az Utazási Szolgáltatóktól beszerzett adatokon alapulnak. Ennek megfelelően az utakat a Platformunkon hirdető Utazási Szolgáltatók hozzáférést kapnak rendszereinkhez és az extranethez, és az ő felelősségük lesz ezeken keresztül az árak/díjak, a kiadó szobáik, a szabályzatok és feltételek valamint az egyéb, releváns információk feltöltése és frissítése, melyek megjelennek Platformunkon. Habár cégünk minden tőle telhetőt elkövet annak érdekében, hogy hibátlan Utazási Szolgáltatást nyújtson Önnek, nem fogjuk leellenőrizni, és nem tudjuk garantálni, hogy az összes feltüntetett információ pontos, teljes körű vagy a valóságnak teljes mértékben megfelelő. Emellett cégünk nem vállal felelősséget az esetleges hibákért (megjelenési és elektronikus nyomdai hibákat is beleértve), megszakításokért (legyen szó a Platformunk vagy bármely szolgáltatásunk bármely (ideiglenes és/vagy részleges) meghibásodásáról, javításáról, fejlesztéséről vagy karbantartásáról), pontatlan, félrevezető vagy valótlan adatokért vagy az információk hiányos közléséért. Minden időben az Utazási Szolgáltatók felelnek a Platformon feltüntetett (leíró) információk (beleértve az árakat, a díjakat, a szabályzatokat/feltételeket és a kiadó szobákat) pontosságáért, teljességéért és valódiságáért. Platformunk nem felelős egyetlen feltüntetett Utazási Szolgáltató (vagy az általa nyújtott felszereltség, helyszín, járművek, (fő- vagy kiegészítő) termék vagy szolgáltatás) minőségének, szolgáltatásai szintjének és rangsorolásának (pl. csillagbesorolás) ajánlásáért és hirdetéséért, illetve nem tekinti feladatának azt, amennyiben ez nincs kifejezetten másként jelezve.

Utazási Szolgáltatásunk kizárólag személyes, nem kereskedelmi célokra használható fel. Ennek megfelelően a Platformunkon feltüntetett tartalmak vagy információk, szoftverek, foglalások, jegyek, termékek és szolgáltatások újraeladása, deep-linkelése, felhasználása, másolása, megfigyelése (pl.: spider, scrape), feltüntetése, letöltése vagy sokszorosítása bármilyen kereskedelmi, illetve versenytársi tevékenységből vagy célból nem engedélyezett.

2. Adatvédelem és sütik

A Moment Liget Kft. tiszteletben tartja az Ön adatait. Kérjük, olvassa el az adatvédelemről és a sütikről szóló nyilatkozatunkat további információért.

3. Hitelkártya és banki átutalás

Amennyiben van rá mód, bizonyos Utazási Szolgáltatók lehetővé teszik, hogy Ön a foglalás költségeinek egy részét vagy egészét (ahogy az Utazási Szolgáltató fizetési szabályzata meghatározza) a foglalás során, közvetlenül az Utazási Szolgáltató felé fizesse ki valamely biztonságos online fizetési opció igénybevételével (amennyiben az Ön bankja támogatja azokat). Bizonyos termékek vagy szolgáltatások esetén a Moment Liget Kft. a termék vagy a szolgáltatás fizetését egy, az Utazási Szolgáltató által kiválasztott fizetésfeldolgozó cég (harmadik fél) segítségével intézi (maga a Moment Liget Kft. soha nem lesz ilyen esetekbe a pénzügyi felelősséget vállaló fél (merchant of record)). Ebben az esetben a fizetendő összeg egy harmadik fizetésfeldolgozó fél biztonságos rendszerén keresztül kerül átutalásra, az Ön hitel-/bankkártyájáról vagy bankszámlájáról közvetlenül az Utazási Szolgáltató bankszámlájára. Minden a Moment Liget Kft. által az Utazási Szolgáltató részére és nevében lebonyolított, illetve az Utazási Szolgáltatónak átutalt fizetés a foglalás árának (vagy egy részének) ellenértékét képezi, mely – nem visszaigényelhető – fizetendő árat (vagy annak egy részét) Ön a szóban forgó termékért vagy szolgáltatásért végleg kiegyenlíti.

Felhívjuk a figyelmet, hogy bizonyos (nem visszatérítendő) árak vagy különleges ajánlatok kiválasztása esetén a foglalási folyamat során az Utazási Szolgáltató előzetes átutalással (amennyiben ez támogatott fizetési mód) vagy hitelkártyával történő fizetést igényelhet. Utazásfoglaláskor az Utazási Szolgáltató előzetesen ellenőrizheti vagy megterhelheti hitelkártyáját (néhány esetben visszatérítési lehetőség nélkül). Kérjük, hogy még a foglalás befejezése előtt gondosan ellenőrizze a termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó esetleges különleges (foglalási) feltételeket. A Moment Liget Kft. nem tehető felelőssé olyan terhelésekért, amelyeket az Utazási Szolgáltató hajtott végre (legyenek azok akár jogosak, (vélhetően) jogtalanok vagy hibásak); valamint az Utazási Szolgáltató által végrehajtott jogos hitelkártya-terhelések után ezek az összegek nem igényelhetők vissza a Moment Liget Kft-től, sem részben, sem egészben (ide tartoznak többek között az előre fizetendő árak, a távolmaradásért felszámított díjak, illetve a díjköteles lemondásért felszámított összegek).

Kártyacsalás vagy harmadik fél engedély nélküli hitelkártya-használata esetén a legtöbb bank és hitelkártya-intézet átvállalja a felelősséget, és fedezi a csalásból vagy illetéktelen használatból eredő költségeket, bizonyos esetekben önrész levonásával (ez általában 50 euró vagy annak megfelelő összeg az adott ország valutájában). Abban az esetben, ha a hitelkártya-intézet vagy bank levonja Öntől az önrészt olyan engedély nélküli tranzakció miatt, amely a Platformon történő foglalásból ered, mi visszafizetjük Önnek az önrészt, maximum 50 euróig (vagy annak megfelelő összeget az adott ország valutájában). Ahhoz, hogy kártalaníthassuk, kérjük, jelentse a kártyacsalást hitelkártya-szolgáltatójánál (a bejelentési szabályzatnak megfelelően), és azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot a administrator@momenthotel.hu e-mail címen. A tárgy legyen „credit card fraud”, és csatolja az e-mailhez az önrész levonását igazoló bizonylatot (ez lehet a hitelkártyát kibocsátó cég erre vonatkozó szabályzata is). A kártalanítás csak a Moment Liget Kft. biztonságos szerverén keresztül megvalósult hitelkártyás fizetésekre vonatkozik, abban az esetben, ha a kártyája jogosulatlan használata a mi hibánk vagy mulasztásunk következménye, és a hiba Önnek nem róható fel.

4. Előrefizetés, lemondás, távolmaradás és az apróbetűs rész

Az Utazási Szolgáltatónál történő utazásfoglalásával Ön tudomásul veszi és elfogadja az Utazási Szolgáltató vonatkozó lemondási és távolmaradási szabályzatát, valamint az Utazási Szolgáltató bármely további, termékekre és teljesített szolgáltatásokra vonatkozó (szerződési) feltételeit, melyek az Ön Utazására vonatkoznak – beleértve az Utazási Szolgáltató által a Platformunkon közzétett apróbetűs részt és házszabályokat. Az Utazási Szolgáltató szerződési (teljesítési/vásárlási/felhasználási) feltételeiről az adott Utazási Szolgáltatónál érdeklődhet. Az Utazási Szolgáltató lemondási és távolmaradási szabályzatát megtalálhatja a Platformunkon az Utazási Szolgáltató oldalán, valamint láthatja azt a foglalási folyamat során, és az Önnek küldött visszaigazoló e-mailben is. Kérjük, ne feledje, hogy bizonyos árak, díjak vagy különleges ajánlatok esetében nincs mód díjmentes lemondásra, visszatérítésre vagy módosításra! Távolmaradás vagy díjköteles lemondás esetén az Utazási Szolgáltató felszámíthatja a városi/idegenforgalmi adót is. Kérjük, a foglalást megelőzően tájékozódjon az adott termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó részletekről és (foglalási) feltételekről. Felhívjuk figyelmét, hogy a (részben vagy egészben) előzetes fizetést vagy előlegfizetést igénylő Utazásfoglalások (akár előzetes figyelmeztetés vagy külön értesítés nélkül is) törlésre kerülhetnek, amennyiben az esedékes (fennmaradó) összeg(ek) nem kerülnek befizetésre az adott Utazási Szolgáltatóra és foglalásra vonatkozó fizetési szabályzatban meghatározott esedékességi vagy fizetési dátumon. A lemondási és előrefizetési szabályzatok az adott Utazás által kínált terméktől, szegmenstől vagy szolgáltatástól függően eltérőek lehetnek. Kérjük, olvassa el figyelmesen az apróbetűs részt (ezt a Platformunkon az Utazási Szolgáltató oldalának alján találja) és a foglalási visszaigazolásban található fontos információkat, hogy tisztában legyen az Utazási Szolgáltató által támasztott összes feltétellel (pl: életkor-korlátozás, biztonsági letét, lemondás lehetőségének hiánya, valamint extra díjak csoportos foglalás esetén, pótágyak, reggeli díja, kisállatok, elfogadott kártyatípusok). Késedelmes fizetés, helytelen bankadatok, érvénytelen hitel- vagy debitkártya vagy elégtelen fedezet esetén a felelősség Önt terheli, így Önt nem illeti meg visszatérítés az esetlegesen már befizetett (vissza nem térítendő) összeg(ek)re vonatkozóan, hacsak az Utazási Szolgáltató másképp nem dönt, vagy a vonatkozó (előzetes) fizetési és lemondási szabályzat másképp nem rendelkezik.

Amennyiben szeretné áttekinteni, módosítani vagy lemondani Utazásfoglalását, kérjük, kövesse a visszaigazoló e-mailben szereplő utasításokat. Felhívjuk figyelmét, hogy lemondás esetén előfordulhat, hogy Önt nem illeti meg visszatérítés az esetlegesen már befizetett összeg(ek)re vonatkozóan, illetve, hogy az Utazási Szolgáltató a lemondási, (előzetes) fizetési és távolmaradási szabályzatával összhangban díjat számít fel. Javasoljuk, hogy a foglalást megelőzően tájékozódjon az adott Utazási Szolgáltatóra vonatkozó lemondási, (előzetes) fizetési és távolmaradási feltételekről, valamint ügyeljen arra, hogy az esetleges további fizetési kötelezettségeknek időben eleget tegyen.

Ha késői vagy elhalasztott bejelentkezés történik a bejelentkezés napján, vagy csak a következő nap érkezik, bizonyosodjon meg róla, hogy (megfelelő időben) jelezze ezt az Utazási Szolgáltató felé, hogy fel tudjanak készülni az érkezésére, és elkerüljék a szoba vagy Utazásfoglalás törléséből illetve az ahhoz köthető díjakból fakadó esetleges kellemetlenséget. Az ügyfélszolgálatunk szükség esetén segítséget nyújt az Utazási Szolgáltatóval való kommunikációban. A Moment Liget Kft. nem vállal semminemű felelősséget a késői érkezés miatt törölt foglalások következtében az Utazási Szolgáltató által felszámított lemondási vagy távolmaradási díjért.

5. (További) levelezés és kommunikáció

Az Utazásfoglalással Ön elfogadja, hogy (i) e-mailt kapjon tőlünk a bejelentkezés dátuma előtt, amely információkat tartalmaz úti céljáról, illetve bizonyos információkat és ajánlatokat (beleértve a harmadik féltől származó ajánlatokat, amennyiben ezt engedélyezte) az Utazásfoglalással és úti céljával kapcsolatosan, ezenkívül elfogadja, hogy (ii) e-mailt kapjon tőlünk az érkezése után, amiben értékelheti az Utazási szolgáltatót és a Szolgáltatást magát; valamint (iii) e-mailt kapjon tőlünk a szálláshelyen való tartózkodása után, amellyel lehetőséget kínálunk a szálláshellyel kapcsolatos véleményének megosztására. További információért az esetleges kapcsolatfelvételt illetően olvassa el az adatvédelemről és a sütikről szóló nyilatkozatunkat.

A Moment Liget Kft. nem vállal semminemű felelősséget az Utazási Szolgáltatóval való, a platformján keresztül történő kommunikációval kapcsolatban. Az Utazási Szolgáltatónak küldött kérések, kommunikáció, illetve azok megérkezéséről szóló jóváhagyás semmire nem jogosít. A Moment Liget Kft. nem vállal semmilyen felelősséget azért, hogy a küldött kommunikáció/kérés időben megérkezik, illetve hogy azokat az Utazási Szolgáltató elfogadja.

Annak érdekében, hogy az Utazásfoglalását megfelelően biztosítsa, helyes e-mail címet kell megadnia. A helytelenül megadott vagy elírt e-mail címekhez, telefonszámokhoz vagy hitelkártyaszámokhoz, (illetve azok helyességének ellenőrzéséhez) kapcsolódó bármilyen felelősséget kizárunk és elutasítunk.

A Moment Liget Kft-vel vagy az Utazási Szolgáltatással kapcsolatos bármely esetleges panaszt azonnal, de legkésőbb a szolgáltatás igénybevételétől (vagyis a tervezett kijelentkezési dátumtól) számított 30 napon belül jelenteni kell. Bármely igény vagy panasz, melyet 30 napon túl nyújtottak be, elutasításra kerülhet, és az igény bejelentője elveszíti jogát bármely jellegű kompenzációhoz.

Az árak és elérhetőségek folyamatos frissítése illetve kiigazítása miatt azt javasoljuk, hogy állítása alátámasztásához (amennyiben arra később szükség lehet) készítsen a foglalás során képernyőképet.

Fogyasztók (az Európai Gazdasági Térségben): Azt tanácsoljuk, hogy először minden panaszával az ügyfélszolgálatunkat keresse meg. Ha az ügy megoldatlan maradt, panaszt tehet az Európai Bizottság online vitarendezési platformján, melyet online fogyasztói jogviták rendezésére hívtak életre: http://ec.europa.eu/odr.

6. Jogi nyilatkozat

Ezen szabályok és feltételek korlátozások tárgyát képezik, cégünk kizárólag olyan közvetlen károkért vállal felelősséget, melyet Ön elszenvedett, kifizetett, vagy aminek Ön ki volt téve a szolgáltatásaink teljesítésének hiányának tulajdonítható hibából, melynek teljes összege az Ön foglalásának teljes összege – ahogy az Utazásfoglalásról szóló e-mail visszaigazolásban is fel van tüntetve (akár egy adott, akár több, egymáshoz kapcsolódó káreset esetén).

Emellett cégünk, tisztségviselőink, igazgatóink, alkalmazottaink, képviselőink, leányvállalataink, társcégeink, disztribútoraink, (disztribúciós) partnercégeink, licenszes partnereink, ügynökeink vagy bármely egyéb – az oldal és tartalmának létrehozásával, szponzorálásával és promóciójával foglalkozó – partnereink nem vállalnak felelősséget (i) bármely büntető, különleges, közvetlen vagy jelentéktelen veszteségért vagy kárért, bármely termelésveszteségért, profitveszteségért, bevételveszteségért, szerződésvesztésért, eszmei érték vagy hírnév veszteségéért vagy káráért, jogveszteségért, (ii) bármely pontatlanságért a (leíró) információkban (az árakat, kiadó szobákat és rangsorolásokat beleértve), melyet az Utazási Szolgáltató nyújtott Platformunk részére, (iii) az Utazási Szolgáltató vagy más üzleti partnerek által végrehajtott szolgáltatásokért vagy kínált termékekért, (iv) bármely (közvetlen, közvetett, következményekkel vagy büntetéssel járó) károkért, veszteségért vagy költségért, melyet Ön szenvedett vagy Önnek kellett fizetnie Platformunk használata vagy késedelme miatt vagy azzal kapcsolatban, illetve (v) bármely (személyes) sérülésért, halálesetért, anyagi kárért, vagy egyéb (közvetlen, közvetett, különleges, következményekkel vagy büntetéssel járó) károkért, veszteségekért vagy költségekért, melyet Ön elszenvedett, megesett Önnel, vagy fizetnie kellett, legyen szó (törvényes) cselekedetekről, hibákról, viszályokról, (súlyos) gondatlanságról, szándékos félrevezetésről, mulasztásokról, végrehajtás elmaradásáról, megtévesztésekről, kárról vagy szigorú kötelezettségről, melyek (teljes egészében vagy részben) az Utazási Szolgáltatónak vagy bármely más üzleti partnerünknek róhatók fel (személyzet, igazgatósági tagok, hivatalnokok, ügynökök, képviselők, alvállalkozók vagy társcégek), beleértve bármely (részleges) lemondást, túlfoglalást, sztrájkot, kényszerhelyzetet vagy bármely olyan eseményt, mely cégünk hatáskörén kívül esik.

A Moment Liget Kft. elhárít minden felelősséget az Utazás használatával, érvényességével, minőségével, megfelelőségével és teljes körű közzétételével kapcsolatban, és nem vállal semmilyen jellegű törvényi, szerződéses vagy más jellegű felelősséget, szavatosságot vagy feltételeket, beleértve a forgalmazhatóságra, tulajdonjogra, jogtisztaságra vagy egy bizonyos célra való megfelelésre vonatkozó törvényi szavatosságot is. Ön kijelenti, hogy megértette és elfogadja azt, hogy az Utazással kapcsolatban mindenért az Utazási Szolgáltató vállalja a felelősséget (beleértve az Utazási Szolgáltató által vállalt szavatosságot és garanciákat). A Moment Liget Kft. nem tekinthető az Utazás (viszont)eladójának. Az Utazással kapcsolatos minden panaszt és igényt (beleértve a (speciális/promóciós) árakat, a szabályzatot, illetve az Ügyfelek kéréseit is) az Utazási Szolgáltató fog kezelni. A Moment Liget Kft. elhárít mindennemű felelősséget az ilyen panaszokkal, igényekkel és (termék)szavatossággal kapcsolatban.

Akár az Ön által választott Utazási Szolgáltató számítja fel az árat vagy díjat az Utazásért, akár a Moment Liget Kft. közreműködésével történik a fizetés, Ön elfogadja, hogy a teljes Utazás árára vagy díjára vonatkozó adók begyűjtése és kifizetése a helyi adóhatóságok felé mindenkor az Utazási Szolgáltató felelőssége. A Moment Liget Kft. nem vonható felelősségre a teljes Utazás árára vagy díjára vonatkozó adók begyűjtésével, és a helyi adóhatóságok felé történő kifizetésével kapcsolatban. Nem a Moment Liget Kft. lesz a pénzügyi felelősséget vállaló fél a Platformon keresztül vásárolt termékek vagy szolgáltatások esetében.

A fényképek feltöltésével rendszerünkbe (például azok hozzáadása értékelésekhez) Ön vállalja, kijelenti és garantálja, hogy Ön a fotók/fényképek szerzői jogának birtokosa, és beleegyezik abba, hogy a Moment Liget Kft. használja a feltöltött fotókat, fényképeket a (mobil) weboldalán és alkalmazásaiban, (online és offline) promóciós anyagaiban és kiadványaiban, vagy bármilyen más módon, a Moment Liget Kft. saját belátása szerint. Ön egy nem kizárólagos, világszerte használható, visszavonhatatlan, feltételek nélküli, örökös jogot és licenszet biztosít a Moment Liget Kft. számára, hogy az saját belátása szerint a fotókat/fényképeket használja, reprodukálja (vagy reprodukáltassa), megjelenítse, terjessze, továbblicenszelje, kommunikálja vagy bármilyen más módon elérhetővé tegye. Azáltal, hogy feltöltötte a fotókat/fényképeket a feltöltő teljes jogi és erkölcsi felelősséget vállal a harmadik felek (beleértve többek között a szállások tulajdonosait) által esetlegesen támasztott igényekért és követelésekért, ami a Moment Liget Kft. fotóknak/fényképeknek való használatából vagy közzétételéből fakadhat. A Moment Liget Kft. a feltöltött fényképeknek nem a tulajdonosa, és azok jóváhagyása sem a feladata. A feltöltő vállalja a fotók/fényképek valódiságával, érvényességével és azok használati jogával kapcsolatos összes felelősséget, a Moment Liget Kft-t ilyen jellegű felelősség nem terheli. A Moment Liget Kft. határozottan elutasít a képek posztolásával kapcsolatos mindennemű felelősséget. A képeket feltöltő személy garantálja, hogy a feltöltött képek nem tartalmaznak vírust, trójait vagy bármilyen más fertőzött fájlt, valamint hogy nem tartalmaznak pornográf, törvénytelen, obszcén, sértő, kifogásolható vagy ellenezhető tartalmat, és hogy nem sértik meg harmadik fél jogát (szellemi tulajdonjog, védjegy vagy magántitokhoz való jog). Bármely olyan fotó/fénykép, mely nem felel meg a fentebb említett kritériumoknak, nem kerül közzétételre és/vagy a Moment Liget Kft. bármikor eltávolíthatja, előzetes értesítés nélkül.

7. Szellemi tulajdonjog

Amennyiben nincs másképp meghatározva, a szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, illetve a Platformon található vagy általa alkalmazott szoftver és a Platformon feltüntetett tartalmak, információk és anyagok szellemi tulajdonjoga (a szerzői jogokkal egyetemben) a Moment Liget Kft. vállalatának, valamint ellátó és Utazási Szolgáltató cégeinek tulajdonát képezik.

A szolgáltatást (beleértve a vendégvéleményeket és a fordított tartalmakat) közvetítő Platformmal (a Platformmal, annak grafikus megjelenésével (beleértve az infrastruktúrát), és az ezekre vonatkozó szellemi tulajdonjoggal) kapcsolatos valamennyi jog, jogcím és érdekeltség a Moment Liget Kft. kizárólagos tulajdonát képezi. Más (magán- vagy jogi) személyeknek nem áll jogában sokszorosítani, eltulajdonítani, azokra (hyper-/deep)linkkel hivatkozni, kiadni, hirdetni, reklámozni, integrálni, kisajátítani, kombinálni vagy más módon felhasználni az általunk kínált tartalmakat (azok fordításait és a vendégértékeléseket) vagy a márkanevet, hacsak erre előzetesen írásos engedélyünket nem adjuk. Amennyiben az általunk kínált (lefordított) tartalmak (beleértve a vendégértékeléseket) (részének vagy egészének) használatára vagy kombinálására kerülne sor, illetve kérdés merülne fel a Platformra vagy a felkínált (fordított) tartalmakra vagy vendégértékelésekre vonatkozó szellemi tulajdonjog bortoklásával kapcsolatban, az érintett (magán- vagy jogi) személy ezennel minden, ezzel összefüggésbe hozható szellemi tulajdonjogot átenged, átruház, átad a Moment Liget Kft. részére. A jogszerűtlen felhasználás vagy bármely egyéb, fent említett tett vagy viselkedés szellemi tulajdonjogaink (beleértve a szerzői jogvédelmet és az adatbázisjogokat) súlyos megsértésének minősül.

8. Irányadó törvények, illetékesség, vitarendezés

Ezen szabályok és feltételek, valamint szolgáltatásainkkal kapcsolatos eljárások a holland törvények alapján lettek meghatározva és aszerint értelmezendők. Ettől függetlenül azonban ha egy természetes személy igénybe veszi a szolgáltatásainkat olyan célból, mely kívül esik a személy hivatásán vagy foglalkozásán (továbbiakban „fogyasztó”), joga van a lakhelye szerinti ország kötelező erejű törvényeire hagyatkozni (vagyis azokra a törvényekre, melyek az adott ország választottbíráskodásra vonatkozó törvényei szerint bármilyen, a felek által aláírt szerződés kitételeitől függetlenül, változatlanul irányadók lesznek; továbbiakban „kötelező rendelkezések”). Bármely, jelen feltételek vagy a szolgáltatásaink kapcsán esetlegesen felmerülő vita esetén a felek kizárólag Amszterdam (Hollandia) illetékes bíróságához fordulhatnak. Mindamellett ezzel párhuzamosan a fogyasztó a lakhelye szerint illetékes bírósághoz is fordulhat a kötelező rendelkezések betartatásával kapcsolatosan. A fogyasztó ellen kizárólag a lakhelye szerinti ország illetékes bíróságánál indítható eljárás. Fogyasztók (az Európai Gazdasági Térségben): Azt tanácsoljuk, hogy panaszokkal kapcsolatban minket értesítsenek elsőként, az Ügyfélszolgálatunkhoz fordulva. Ha az ügy megoldatlan maradt, panaszt tehetnek az Európai Bizottság online vitarendezési platformján, melyet online fogyasztói jogviták rendezésére hívtak életre: http://ec.europa.eu/odr.

A szabályok és feltételek eredeti, angol nyelvű verziója több más nyelven is elérhető. A lefordított változat udvariasságból készült, kizárólag irodai – nem hivatalos – fordítás, így ezekre hivatkozni nem lehet. Amennyiben bármilyen vita merül fel ezen szabályok és feltételek tartalmával vagy értelmezésével kapcsolatban, vagy ellentmondás vagy eltérés merül fel az angol változat és bármely más nyelvű változat között, minden esetben az angol változat irányadó és döntő érvényű. Az angol nyelvű verzió elérhető Platformunkon (az angol nyelvű oldal kiválasztásával), vagy írásos kérés esetén elküldjük Önnek.

Amennyiben a jelen szabályok és feltételek bármely rendelkezése érvénytelen, végrehajthatatlan vagy nem kötelező érvényű, vagy azzá válik, az összes többi rendelkezés továbbra is érvényben marad. Ilyen esetben az érvénytelen rendelkezés továbbra is alkalmazandó, amennyire csak a hatályos törvény megengedi. Ebben az esetben el kell fogadnia egy az érvénytelen, végrehajthatatlan vagy nem kötelező érvényű rendelkezéshez hasonló rendelkezést, amennyiben az a szabályok és feltételek szekcióban meghatározott tartalommal és célokkal összhangban áll.